News

Check out market updates

מה עושים בדייט הראשון

מה עושים בדייט הראשוןלשמור על הנושא של יחסי מין מחוץ השיחות שלך. יותר מדי פתיחות כלפי המין ייתן רעיונות מוטעים לגבי האפשר שותף לך. אתה יכול להיות מאוד שמרן במחשבות שלך אבל טעות כזו. לגמרי תתאים הדרך רואים אתכם. כדי למנוע כל בלבול, עדיף להימנע מדברים על סקס.

הימנעו ממתן מידע אישי

לעולם לא לתת פרטים אישיים לא. כתובת הבית, העבודה, מספרי טלפון הביתה והעבודה לא תינתן למען ביטחונכם האישי. ישנם סוגים רבים של אנשים מסוכנים להישג ידם של אנשים איזה אתרים. אנשים כאלה יוכלו להזמין עבורכם בצע ולהציק הן בחיים האישיים והן בחיים המקצועיים. זה חיוני זה כובל לתת פרטי איש הקשר שלך.

איפה לקבוע את הדייט הראשון

מבלי לפגוש הקדמי מלפנים, קשה לדעת את כל האחרים טוב יותר. לכן, המפגש הראשון, חשוב להכיר אחד את השני אתה. עם זאת, הצורך לנקוט באמצעי זהירות מסוימת הכרויות חינם ללא דמי מנוי לפני פגישה. אתה תמיד צריך אדם שמתמצא המיקום שלך. זה יכול להיות חבר טוב, עמית מהימן או האחים שלך. מישהו אתה צריך לדעת את המיקום הנוכחי שלך, במקרה של כל אסון. מונע לעשות קודם פגישה מישהו הביתה, בחירה של הישיבה במקומות ציבוריים. טלפונים לשומרם פתוחים. שופט אדם בקפידה במהלך הפגישה הזו, מאז זה יקבע אם תרצה להיפגש בעתיד, אם יש לך משהו במשותף או לא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *