News

Check out market updates

האם אוהב או לא אוהב אותך?

האם אוהב או לא אוהב אותך?זה ממש סיוט רודף במוחם של אנשים הנשי מאז הפעם שבה הם היו נערות ומנסה לכבוש את כל ילד תכופות באותו בית ספר… השאלה תמיד להתעורר: אני אוהב את זה או לא? “. האניגמה האמיתית בשל כדי ונכנסים אליו את החוויות רכשה, או את העובדה שגברים כמו אז וגם עכשיו להיות בדרך, עלינו להגדיר את התשובה שאלה כזו, אשר ממשיכים עד מהרה לא יכולים לשים אותם אותם בעיות, מערכות יחסים.

היקר אדוני, ישנם הרבה אותות או התנהגויות יכול סיפורי אהבה בקלות לעזור לך להבין אם האדם אתה מעוניין תאהב את זה או לא, זה חשוב ללכוד כמה מבטים או ביטויים של בן זוגך, לקבוע עם איזה תדר תוכל למצוא או אם אתם מחפשים אחר, אם תשאלו לבלות אחר הצהריים ביחד, אם חושבים על זה ממך באמצעות , מצפצף או מיילים. ובמיוחד בתחילת מערכת היחסים, אם אתה אוהב בוודאי תמצאו.

היא משתמשת מדי הטלפון הנייד כאשר אתה ביחד, זה כיף כשאתה מדבר, אתה לא מקשיב, זוכר מתי אתה חוגג את יום ההולדת שלך או כאשר אתה יודע, זה תמיד עסוק כאשר אתה מזמין לטיול, אמר שהוא יתקשר, אבל אל תעשה את זה, לעולם לא יהיה המבט בעיניים, מדבר על האקסית תמיד (לעתים רק על הפגמים אבל זה עדיין בתוך ליבו, לכן זה מביא אותו), במצבים אלה לא מוצא חן בעיניך?

בהחלט אם המאהב שלך יש אחד של התנהגות אמר. לא מעוניין האדם שלך, לא ואת עדיין בלב לשעבר או האישה השנייה מושכת יותר. אז למה אתם מחכים? להשאיר אותו חופשי לעוף מפרח לפרח, פשתן הוא בהחלט לא בוחרים אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *